Reklamacje
•    Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Serwisu, Kupujący może zgłaszać drogą elektroniczną pod adresem: szklo@alfaram.pl W reklamacji Kupujący powinien wypełnić protokół reklamacyjny 
•    Sprzedawca nie udziela gwarancji na zamówione towary. Towary mogą być jednak objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Kupujący może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.
•    Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach lub z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
•    Sprzedawca zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Kupującemu przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.
•    Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Kupujący może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
• Reklamacje mogą być składane przez Kupującego mailowo na adres : szklo@alfaram.pl lub pisemnie na adres Alfaram sp. z o.o. ul. Prosta 14 38-200 Jasło. Składając reklamację kupujący zobowiązany jest udowodnić nabycie towaru.
• Kupujący powinien odesłać towar na adres Sprzedawcy: Alfaram sp. z o.o. ul. Prosta 14 38-200 Jasło. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z protokołem reklamacyjnym.
•    Sprzedawca niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji lub daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Kupującego o dalszym postępowaniu. W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca zwróci Kupującemu równowartość ceny towaru wraz z kosztami związanymi z odesłaniem towaru reklamowanego.
Prawo odstąpienia od umowy
• Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Kupujący będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia zawierającego stosowne pouczenie i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie pocztą na adres: Alfaram sp. z o.o. Prosta 14 38-200 Jasło lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonać zwrotu towaru Sprzedawcy.
•    Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
•    Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym między innymi:
o   gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
o   jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
 
o   gdy  przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
o   gdy  przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
o   gdy  przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
•    Sprzedawca dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar oraz kosztów dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły dostępny sposób dostarczenia), w terminie do 14 (czternastu) dni.
•    Zwrot należności nastąpi przy wykorzystaniu sposobu płatności wybranego przez Konsumenta do obsłużenia transakcji, chyba że Konsument wybierze inne rozwiązanie spośród dostępnych u Sprzedawcy.
•    Sprzedawca zastrzega sobie prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu nadania towaru.
•    Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy Sprzedawcy.
Zwrot należności Kupującemu
•    Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sprzedawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Kupującego na rzecz Sprzedawcy, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu płatności.
•    Jeżeli Kupujący dokonał płatności przelewem zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.
• Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło ono z powodu przekazania przez Kupującego błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.
Produkcji szkła innego dystrybutora w odniesieniu do poprzednich zleceń
Zmiany cen w przypadku wyjątkowo niekorzystnego rozkroju tafli
Dla figur nieprostokątnych podstawę do obliczeń powierzchni i obwodu jest prostokąt opisany na figurze (Nieregularne kształty)
Wykonania niestandardowego szlifu w przypadku kształtów wymagających obróbki CNC
Wyceny wykonywanej indywidualnie dla powierzchni powyżej 4m2
Wyceny wykonywanej indywidualnie dla wykonania otworów o niestandardowej średnicy
Cena dotyczy kształtów prostokątnych. W przypadku zastosowania zaokrąglonych krawędzi zamówienie podlega indywidualnej wycenie. Klient ma obowiązek przekazać informację o promieniu zaokrąglenia
W przypadku zamówień poniżej 0,3 m2 naliczana cena naliczana jest odpowiednio jak dla szkła o powierzchni równej 0,3m2
Brak możliwości dokonywania zmian po złożeniu zamówienia
Wycena indywidualna ważna jest przez 10 dni od momentu otrzymania wyceny
Reklamacje rozpatrywane są w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz regulamin sklepu
ZAŁĄCZNIKI
 
						    
               
               
               
               
               
               
               
              